Не встигли ми остаточно перейти на українську мову, так щоб і на роботі і вдома, як нас з усіх сторін почали атакувати «іноземці», тобто іноземні слова. І чим більше незрозуілих слів ми використовуємо тим заковирістішою та»крутішою» стає наша мова та й ми теж. А тут, буквально останні неділі, все частіше чується слово «айдентика» та ще й у відношенні до Скадовська.
Айдентика, що воно таке.
Якщо говорити простіше, то айдентика — це обличчя будь-якого бізнесу, його візуальна основа. Вона складається з фірмового стилю і логотипу. Наприклад, що спадає на думку, коли ми згадуємо автомобіль Mercedes? Правильно, логотип — коло з трьома променями. А компанії Apple? Що зразу спадає на думку? Звичайно яблуко. От якраз те коло з променями та яблуко і буде айдентикою.

«Айдентика — це група особливих прийомів, які використовуються в технічному і художньому дизайні. Вони дають можливість створити оригінальний матеріал рекламного характеру, який розташовує до себе оточуючих людей».
… і де про неї знають.
На сьогоднішній день Скадовська районна адміністрація уклала договір з Асоціацією індустрії гостинності України і ТОВ «Зручно»(дизайнер Дмитро Буланов) про розробку айдентики Скадовського району.
Київські дизайнери приїхали до Скадовська, подивились чим ми тут «дихаємо», які кольори переважають у нашому повсякденні, архітектуру… та звернули увагу на все що може скласти «картинку» про Скадовський район. Вони розробили дві концепції туристичного логотипу та айдентики Скадовського району які представили в Скадовській РДА туристичному активу района для обговорення.
Про назву.
Навіть виникла дискусія з назви — » Скадовський край». Думали замість «край» використати інше слово і берег, і світ, узбережжя, земля, територія… говорили, смакували ті слова, але дивіться — Край. Край моря, край неба, край сивих полів… окутий вітрами… Скадовський край. Гарно.

Про сенс.


Про кольори.
До кожної концепції були запропоновані своя кольорова гамма. До першої — пастельні тона як з японської акварелі, для другої — помаранчовий та синій кольори.
Про логотип і знаки.
У другій — символи чотирьох стихій зображені синім кольором та помаранчові знаки в середині- серце, іграшка, морозиво… Що до зображення знаків, вони нам здались важкуватими і не всі сподобались візуально. Тож автори пообіцяли над ними попрацювати.
Про використання фірмової стилістики в повсякденні.
Це можуть бути звичайні тапки, окуляри, картузи, сумки, стакани, рушники. Бірки, візитівки, значки, білети, закладки… Білборди, вказівники… Навіть можна розробити серію дитячих саморобок, наприклад шкатулки, та розфарбувати їх у фірмових кольорах.