Не встигли ми остаточно перейти на українську мову, так щоб і на роботі і вдома,  як нас з усіх сторін почали атакувати «іноземці», тобто іноземні слова. І чим більше незрозуілих слів ми використовуємо тим заковирістішою та»крутішою» стає наша мова та й ми теж. А тут, буквально останні неділі,  все частіше чується слово «айдентика» та ще й у відношенні до Скадовська.

Айдентика, що воно таке.

Якщо говорити простіше, то айдентика — це обличчя будь-якого бізнесу, його візуальна основа. Вона складається з фірмового стилю і логотипу. Наприклад, що спадає на думку, коли ми згадуємо автомобіль Mercedes? Правильно, логотип — коло з трьома променями.  А компанії Apple? Що зразу спадає на думку? Звичайно яблуко. От якраз те коло з променями та яблуко і буде айдентикою.

Застосування фірмових кольорів на предметах повсякденного вжитку.Приклад.

«Айдентика — це група особливих прийомів, які використовуються в технічному і художньому дизайні. Вони дають можливість створити оригінальний матеріал рекламного характеру, який розташовує до себе оточуючих людей».

… і де про неї знають.

На сьогоднішній день Скадовська районна адміністрація уклала договір з Асоціацією індустрії гостинності України і ТОВ «Зручно»(дизайнер Дмитро Буланов) про розробку  айдентики Скадовського району.

Київські дизайнери приїхали до Скадовська, подивились чим ми тут «дихаємо», які кольори переважають у нашому повсякденні, архітектуру… та звернули увагу на все що може скласти «картинку» про Скадовський район.  Вони розробили дві концепції туристичного логотипу та айдентики Скадовського району які представили в Скадовській РДА туристичному активу района для обговорення.

Зразу скажу, майже ніхто з туристичного активу не погодився з тією чи іншою концепцією в цілому. Якісь елементи класні в першій концепції, а якісь у другій.

Про назву.

Навіть виникла дискусія з назви — » Скадовський край». Думали замість «край» використати інше слово і берег, і світ, узбережжя, земля, територія… говорили, смакували ті слова, але дивіться —  Край. Край моря, край неба, край сивих полів… окутий вітрами… Скадовський край. Гарно.

Робочий матеріал. Логотип не затвердили, а шрифт вподобали.

 Про сенс.

 Кліматологічний курорт (повітря), медитативнісь та релакс (відпочинок), ретро-романтика (використання архітектури радянських часів) — то базові сенси першої концепції. Та чотири стихії які об’єднує наш край та людина: море, сонце, повітря, пісок. Турактив підтримав другий варіант. Хоч особисто для мене Скадовськ це широке, сонячне місто яке злегка втомлене сонцем. Розслаблене і романтичне. Місто яке влітку спить вдень і готове до свята вночі. Мені невистачало вогнів. Вогнів над морем. І нашого вітру, який полюбляє розважатися морським бризом жбурляючи краплі солоної води на лінивих відпочивальників.

 Про кольори.

До кожної концепції були запропоновані своя кольорова гамма. До першої — пастельні тона як з японської акварелі, для другої — помаранчовий та синій кольори.

Про логотип і знаки.

В першій — маяк, хвиля та коло.

У другій — символи чотирьох стихій зображені синім кольором та помаранчові знаки в середині- серце, іграшка, морозиво… Що до зображення знаків, вони нам здались важкуватими і не всі сподобались візуально. Тож автори пообіцяли над ними попрацювати.

Про використання фірмової стилістики в повсякденні.

 Автори проектів візуально показали де та як можуть бути застосовані знаки, кольори та логотип у житті та на відпочинку.

Це можуть бути звичайні тапки, окуляри, картузи, сумки, стакани, рушники. Бірки, візитівки, значки, білети, закладки… Білборди, вказівники… Навіть можна розробити серію дитячих саморобок, наприклад шкатулки, та розфарбувати їх у фірмових кольорах.

Робота над айдентикою Скадовського району триває і остаточно жоден з варіантів не затверджений.
Процес обговорення запропонованих варіантів був цікавим та продуктивним. Щось сподобалось з льоту, щось обговорювали довго, з чимось не погодились зовсім. Особисто мені не вистачило «розвитку» в символіці. Минуле то гарно, а розслаблена медитація то приємно, стихії — це те, що дала природа, але ще й хочеться рухатись вперед.
До уваги! Матеріали не затверджені, в РДА іде робочий процес.

 

Добавить комментарий