Без будь якої піар кампанії, без оголошення і попередження, без червоних стрічок і урядових делегацій, без «під патронатом», взяли і зробили. Зранку почали, а ввечері закінчили робити дорогу по вулиці Короленка. Точніше той квартал який був без асфальту. 
Літо, спека, гаряче, асфальт плавиться під колесами (чи не колесами) спеціальної техніки, пахне новою дорогою як новою книгою, або так як колись пахло у Скадовську за минулих часів, коли більшу частину скадовських вулиць вкривали асфальтом. 
Скадовчани часто згадують ті, минулі часи і тих керівників міста та району  (А.Коваленко, Г.Кожем’якін, А.Керекелиця…), які доклали зусиль, любові, а іноді й хитрощів, щоб Скадовськ був гарним, зеленим, сучасним містом, з його унікальним морем і повітрям. 
І тому, коли «ті часи» повертаються у місто новими дорогами, новими насадженнями та новими починаннями: фестивалями, святами, та навіть свободою дискусії, місто оживає, наповнюється надією та кращає на очах.   
Нова дорога. Початок.

  Сусідні дороги перекриті, працівники на дільниці, техніка на поготові.

Народ з задоволенням обходить дорожні знаки та переступає розтопену смолу й загублені камінці. Смолу й щебінь, до речі, прибирають зразу, присипають піском та зчищають лопатою. Залишається чистота і порядок.

  Дорожна техніка поважна і серйозна.

Каток. Принцип його роботи дуже простий і правильний: «Тихіше їдеш, далі будеш і краще вийде»
Фото з допису О.Яковлєва. 

А сьогодні вранці ми вже їхали новою дорогою. Швидко і з задоволенням.


Так от, я про принцип роботи катка, у Скадовську мабудь все треба робити за таким принципом… і краще вийде. 

Добавить комментарий