Херсонський маршрутник розказав про свої статки. Скільки має коштувати маршрутка 4, 6 чи 8грн.

0
4472

Херсонські проблеми з маршрутками все ще набирають обертів. Одні водії їдуть по 8 грн., другі по 10грн., а хтось так і їзде по 4грн.

У мене є знайомий маршрутник, який їзде Херсоном на «жирному» маршруті, бере по 4 грн, але сподівається на підвищення тарифів.

Ось, що він розказує.

Маршрутка працює 20 днів в місяць, з 7.00 годин ранку до 17.00, середній пасажиропотік — 380 чол. в день.

380чол. х 4 грн.(вартість проїзду) х 20 днів. = 30 400 грн.

Далі, витрати:

  • Лікар, механік + «виїздний». 81грн*20днів = 1620грн/міс.
  • ТО раз в місяць — 150 грн.
  • «БД» безпека руху -200 грн.
  • ТО-2 (450грн.в квартал) -150 грн.
  • Путівка -3200 грн.
  • Пальне 630 грн*20 днів = 12600 грн.
  • Податки — 1560 грн.

Ремонт та заміна обладнання які водій робить на протязі року чи півроку, розраховуємо на 1 місяць:

  • Тех.догляд 1100грн./6міс.= 184 грн.
  • Страховка — 1250грн./6міс. = 208 грн.
  • Добровільна страховка пасажирів — 105 грн.
  • Заміна масла — 550 грн.
  • Заміна фільтрів — 230грн.+320грн = 550 грн.
  • Інші ремонти = 3807 грн.

Звівши до купи дебет та кредит маємо підсумок:

30400 грн. виручки — 24884 грн. витрат = 5516 грн. заробітку на місяць, точніше за 20 днів.

В день — 275,8 грн.

Чи дійсно такі доходи, виручки та витрати мають маршрутники у Херсоні, то на совісті мого співрозмовника.

Не роблю аналізу, не шукаю моралі та виходу із того становища яке зараз склалося у Херсоні з маршрутними перевезеннями.

Але робити щось треба… «Маршрутних революцій» ще не було?